УКРАЇНСЬКИЙ    СПОРТИВНИЙ    ТУРИЗМ

ГОЛОВНА :: ФОРУМ :: ПЛАНИ :: ЗВІТИ :: ПРО КЛУБ :: КОНТАКТИ


 

                                                                                

Звіт

про велосипедну спортивну мандрівку

IІІ категорії складності

м.Коломия – м. Косів – пер.Буковецький (810 м) – хр.Ігрець – с.Шипіт – с.Космач – р.Пістинька – г.Горді (1479 м ) – р.Прут – с.Ворохта – с.Татарів – пер.Яблунецький (921 м) – с.Лазещина – т/б “Козьмещик” – г.Говерла (2061 м) – т/б “Заросляк” – р.Прут – пер.Кривопільський (1013 м) – р.Чорний Черемош – с.Шибене – с.Буркут – г.Паляниця (1750 м) – р.Перкалаб – с.Перкалаб – р.Сарата – с.Сарата – хр.Яровиця - с.В.Яловець – пер.Джоголь (1160 м н.р.м.) – с.Шипіт – с.Селятин – с.Руська – пер.Шудрин (1174 м н.р.м.) – с.Д.Шипіт – с.Берегомет – смт.Кіцмань – м.Заліщики, Карпати, Україна

здійснену з 20 по 29 травня 2008 року

  

Зміст

1. Довідкові дані про туристський спортивний похід
         1.1. Паспорт маршруту 
         1.2. Інформація про район подорожі 
         1.3. Склад групи

2. Організація туристського спортивного походу
         2.1. Загальна ідея походу, цілі
         2.2. Підготовка
         2.3. Аварійні виходи з маршруту

3. Графік руху і технічний опис маршруту
         3.1. Графік руху
         3.2. Схема маршруту
         3.3. Технічний опис маршруту

4. Підсумки, висновки і рекомендації по проходженню маршруту

 

1. Довідкові дані про туристський спортивний похід

1.1.      Паспорт маршруту

Вид туризму: велосипедний
Район мандрівки:
Карпати
Категорія складності:
третя
Кількість учасників:
4 чол.
Терміни проведення:
20 - 29 травня 2008 р.
Тривалість активної частини:
10 днів
Протяжність активної частини маршруту:
508 км
Організатор: Тернопільський спортивно-туристський клуб

Нитка маршруту: м.Коломия – м. Косів – пер.Буковецький (810 м) – хр.Ігрець – с.Шипіт – с.Космач – р.Пістинька – г.Горді (1479 м ) – р.Прут – с.Ворохта – с.Татарів – пер.Яблунецький (921 м) – с.Лазещина – т/б “Козьмещик” – г.Говерла (2061 м) – т/б “Заросляк” – р.Прут – пер.Кривопільський (1013 м) – р.Чорний Черемош – с.Шибене – с.Буркут – г.Паляниця (1750 м) – р.Перкалаб – с.Перкалаб – р.Сарата – с.Сарата – хр.Яровиця - с.В.Яловець – пер.Джоголь (1160 м н.р.м.) – с.Шипіт – с.Селятин – с.Руська – пер.Шудрин (1174 м н.р.м.) – с.Д.Шипіт – с.Берегомет – смт.Кіцмань – м.Заліщики, Карпати, Україна

1.2.      Інформація про район подорожі

На заході нашої мальовничої України знаходиться один із багатьох краєвидів - Карпати. Із північно-східної частини від Водороздільного хребта Карпат знаходяться держави Словакія та Польща, а також Львівська область. На заході - Закарпатська область, в центрі та на сході - Івано-Франківська, та на південному заході - Чернівецька область та Румунія. Найвища вершина на Україні - гора Говерла - 2061м.

Багата та різноманітна природа краю. Похилі схили Карпат покриті переважно буковими та хвойними лісами. Вище цих лісів, на висоті 1500 - 2000м. над рівнем моря знаходяться  полонини - високогірні альпійські та субальпійські поля на котрих в теплу пору року місцеві мешканці випасають худобу. На самих високих скелистих схилах гір можна зустріти занесену до Червоної Книги дуже рідкісну квітку – едельвейс, котру місцеві мешканці називають „шовковою косицею“. В лісах водяться олені, косулі, кабани, ведмеді, лисиці, зайці, рисі, борсуки. На заболочених місцевостях та водоймах - лисухи, кулики, крякви, гирки, чорний та білий аісти, чаплі. В лісах зустрічаются фазани, глухарі, тетерева, рябчики, сіра куропатка. В річках та озерах живуть річкова та радужна форель, харіус, короп, окунь, щука.

Надра Карпат багаті різними корисними копалинами: природний газ, залізна руда, буре вугілля, руди кольорових металів, бентонітова глина, високоякісні коаліни, кам’яна сіль. Тут є значні запаси будівельних матеріалів: мармур, андезіт, базальт, туфа, реоліт, вапняки та пісчаники. З під землі витікає велика різноманітність мінеральних джерел - соляномістких, сірчаномістких, йодомістких, залізомістких, вуглекисломістких та інших.

Населення нараховує приблизно 1203 тис. чоловік. Основним та корінним населенням являються українці - близько 77%. Проживають також венгри, росіяни, румуни, словаки та інші раси - близько 30%. Знайдені археологічні сліди перебування людини на території Карпат відносяться до періоду раннього палеоліту (приблизно 500 тис. р. до Р.Х.). В перші століття нашої ери сюди під натиском римлян із долин Сіріта та Прута переселились карпи - одне із фракійських племен. На думку багатьох дослідників від імені цього племені і отримали свою назву гори - Карпати. Карпи були безпосередніми попередниками відомих по літописам східно - слов’янських племен білих хорватів, значна частина котрих уже в ІХ ст. входили до складу Давньоруської держави.
          1.3.    Склад групи

№ з/п

Фото

Прізвище, ім’я, по батькові

Дата народження

Місто

Туристська підготовка

Обов'язки у групі

1

Горон Володимир Ярославович

25.03.81

м.Тернопіль

2 к.с., К, Галичина – Сх.Карпати

Керівник

2

Рибаков Олександр Володимирович

23.11.82

м.Камянець-Подільський

3 к.с., Кавказ, К

Заступник керівника

3

Жовтоголовий Андрій Романович

16.02.78

м.Чортків

2 к.с., У, Галичина – Сх.Карпати

Завгосп

4

Карачов Костянтин Миколайович

01.02.79

м.Київ

2 к.с., У, Галичина – Сх.Карпати

фотограф

 

2. Організація туристського спортивного походу

 2.1.Загальна ідея походу, цілі.

Основними цілями мандрівки були:

-          спортивна (пройти маршрут у стислі терміни, набути хороших спортивних кондицій, випробувати велосипед і своє сили в мандрівці та переході через гори)

-          тренувальна (набути навиків долання бездоріжжя на велосипедах – для підготовки до більш складних веломандрівок)

-          пізнавальна (розвідати нові райони свого краю, місця стоянок, дороги)

-          пропагандистська (пропагування здорового способу життя – у мандрівці було заборонено вживання алкоголю і нікотину)

     відпочинкова (спілкування з природою, проведення часу у невеликому товаристві)

 2.2.Підготовка.

В процесі подготовки до походу були проведені наступні заходи:

1. Теоретичне вивчення району походу. Для цього були використані звіти з інтернету, відповідна література.
2. Вивчення основного і запасного варіантів маршрута і аврійних сходжень з маршруту.
3. Підготовка спорядження і продуктів до походу.
4. Підготовка картографічної продукції, пошук електронних карт і пристосування їх до роботи з
GPS приладом.
5. Засобами інтернету здійснювався постійний контроль за погодніми умовами в районі.
6. Тренуальні поїздки Тернопільською областю.

2.3. Аварійні виходи з маршруту

Аварійні варіанти: у випадку травми, значної поломки велосипеда або стихійного лиха група сходить у найближчий населений пункт і звідти виїжджає автомобільним або залізничним транспортом.

3. Графік руху і технічний опис маршруту

            3.1. Графік руху

Дні

Дати

Ділянки маршруту

Протя-
жність,  км

Ходовий час

Перепад висот, м

Характеристика шляху, примітки

Метео
умови

1

20.05

м.Коломия – с.Уторопи – с.Пістинь – с.Косів – пер.Буковецький (810 м н.р.м.) – хр.Ігрець – вершина 1312 м

67

10 год
30 хв

+ 1022
Е 1022

Середні перепади висот. Асфальт, останні 10 км – стежки, грунтовки, бездоріжжя

Похмуро, дощ

2

21.05

вершина 1312 м – г.Чорний Грунь (1388 м) – с.Шипіт – вдсп.Шипіт – с.Космач – р.Пістинька

37

10 год
45 хв

+ 352

763
Е 1115

Середні перепади висот, погане покриття доріг, стежки, зарості, стрімкі спуски

Змінна хмарність

3

22.05

р.Пістинька – г.Горді (1479 м ) – р.Прут – смт.Ворохта

29

11 год

+ 578

747
Е 1325

Значні перепади висот. Грунтовки, стежки

Змінна хмарність, дощ

4

23.05

смт.Ворохта – с.Татарів – пер.Яблунецький (921 м н.р.м.) – смт.Лазівщина – т/б “Козьменщик” – перемичка

43

8 год
40 хв

+ 1024

241
Е 1265

Значні перепади висот. Асфальт, грунтовки, стежки

Хмарно

5

24.05

перемичка – г.Говерла (2061 м) – т/б “Заросляк” – р.Прут

28

8 год
30 хв

+ 579

1231
Е 1810

Значні перепади висот. Стежки, грунтовки асфальт

Змінна хмарність

6

25.05

р.Прут – пер.Кривопільський (1013 м) – с.Ільці – с.Зелене – с.Шибене – с.Буркут – р.Ч.Черемош

60

10 год
25 хв

+ 350

368
Е 718

Середні перепади висот. Асфальт, грунтовки

Сонячно

7

26.05

р.Ч.Черемош – кляуза “Болтагул” – г.Коман (1724 м) – р.Ч.Черемош

34

10 год
30 хв

+ 879

370
Е 1249

Значні перепади висот. Грунтовки, стежки

Сонячно

8

27.05

р.Ч.Черемош – г.Паляниця (1750 м) – р.Перкалаб – с.Перкалаба – р.Сарата – с.Сарата – хр.Яровиця – вершина 1565 м

34

11 год
10 хв

+ 999

788
Е 1787

Значні перепади висот. Грунтовки, стежки

Сонячно

9

28.05

вершина 1565 м – г.Яровиця – с.В.Яловець – пер.Джоголь (1160 м н.р.м.) – с.Шипіт – с.Селятин – с.Руська – пер.Шудрин (1174 м н.р.м.) – с.Д.Шипіт

75

11 год

+ 491

1461
Е 1952

Значні перепади висот. Грунтовки, стежки

Змінна хмарність

10

29.05

с.Д.Шипіт – с.Берегомет – с.Слобода-Комарівці – р.Прут – смт.Кіцмань – м.Заліщики

101

7 год
30 хв

+ 66

532
Е 598

Малі перепади висот. Асфальт.

Сонячно

3.2. Схема маршруту
          3.3. Технічний опис маршруту

1-й день походу // 20.05
Маршрут:
м.Коломия – с.Уторопи – с.Пістинь – с.Косів – пер.Буковецький (810 м н.р.м.) – хр.Ігрець – вершина 1312 м
Кілометраж: 67 км

Перепад висот: набір висоти - 1022 м; сумарний - 1022 м
290 м – 810 м – асфальт // 810 м – 1312 м – грунтовка і стежки

8.00 - рушаємо, дорога рівною смужкою в’ється між мальовничими селами і несе нас у гори. Швидко пролітають кілометри, то починається, то перестає падати дощ, ми то вдягаємо, то знімаємо дощовики, організми втягуються в роботу. Рухаємось долиною ріки Лючки, минаємо села Мішин, Уторопи, Пістинь і в швидкому темпі доїжджаємо до Косова.
Тут, в сквері, біля пам’ятного знаку воїнам УПА і продовольчого магазину робимо обід. На годинниках – 11.10
Після обіду темп падає, та поступово все вертається в норму і кілометри знову миготять в очах. Починається підйом на Буковецький перевал і ось близько 14.40 ми на висоті 810 м н.р.м.
Тут наша асфальтована частина мандрівки закінчується і ми переходимо на стежки та бездоріжжя.
16.40 – після стрімкого підйому стежкою на хребет, де доводилось інколи нести і велосипед і наплічник, виходимо на траверс і вже по ньому котимо велосипеди на хребет.
17.40 – ми на хребті. Робимо спроби їхати. На спусках і по рівному нам це вдається. Але підйоми йдемо пішки. В горах туман.
18.30 – розбиваємо табір на ребрі хребта під захистом смерек в районі вершини 1312 м
Довго шукаємо воду і знаходимо на пд.схилах хребта десь 100 м нижче по вертикалі від табору. На пн.схилах в лісі ще є залишки снігу.

Висотний профіль 1 дня

2-й день походу // 21.05
Маршрут:
вершина 1312 м – г.Чорний Грунь (1388 м) – с.Шипіт – вдсп.Шипіт – с.Космач – р.Пістинька
Кілометраж: 37 км

Перепад висот:
набір висоти - 352 м; скид висоти - 763 м; сумарний (абсолютна сума набору та скиду висоти) - 1115 м

1312 м – 1388 м – стежки // 1388 м – 775 м – стежки // 775 – 625 – грунтовка і асфальт // 625 – 901 м – грунтовка

7.45 – стартуємо. Гори димлять, по низах стелиться туман. Трохи свіжо.Рухаємось стежкою по хребту. Після спуску заходимо в ліс і тут перша перешкода – паркан з повалених дерев – перебираємось через нього і після карколомного спуску виїжджаємо на полонину з колибою.
8.00 – ми на полонині
До гори Красний Грунь траверзуємо хребет стежками.
9.20 – дорога-стежка хребтом закінчується. Стає зрозуміло, що хащами з велосипедами продиратись не резон. Окрім того вершини деяких гір вкриті цикотами (кам
’яними розсипами) Тому зупиняєось і вирушаємо на пошуки стежки. На пн.схилах знаходимо зручний траверс і спускаємось на нього.
З часом траверс починає забирати вниз, стає манш зручним, стежка стає камянистою, зарослою.
9.50 – виходимо на більш зручну дорогу і вже по ній йдемо-їдемо далі.
10.20 – виїжджаємо на полонину. Тут робимо обід. Проводимо розвідку дороги на хребті – та вона не зручна. І вирішуємо спускатись в с.Шипіт, а вже звідти перевалювати через хребет по старій військовій дорозі на Ворохту.
11.40 – стратуємо
12.50 – ми на водоспаді Шипіт
14.50 – ми в с.Космач.
16.00 – в Горона В. пробивається заднє колесо і якраз в цей час починається сильний град. Перечікуємо його в недобудованій хатині на околиці с.Космач.
18.30 – розбиваємо табір на березі р.Пістинька в районі початку підйому серпантину на хребет.

 Висотний профіль 2 дня

3-й день походу // 22.05
Маршрут:
р.Пістинька – г.Горді (1479 м ) – р.Прут – смт.Ворохта
Кілометраж: 29 км

Перепад висот: набір висоти - 578 м; скид висоти -  747 м; сумарний - 1325 м

901 м – 1479 м – грунтовка і стежки // 1479 м – 1196 м – грунтовка // 1196 м – 801 м – грунтовка, стежки, бездоріжжя, ріки // 801 – 732 м – асфальт

7.20 – стартуємо
9.10 – ми на хребті в районі г.Версалем. Рухаємось по хребті в напрямку гори Горді.
10.10 – починаємо траверсувати гору Горді (це було помилкою, треба було їхати на полоинну коло г.Горді Добраківська і триматися головної дороги)
12.30 – закінчуємо важкий траверс і виїжджаємо на дорогу з маркованим веломаршрутом.
Година задоволення на промаркованій дорозі, хоча і вона місцями перетворювалась в болитисту канаву і ми знову звертаємо на манівці. Нам потрібно спускатись в долину Прута. Тому з сідловини між горами Рижі і Кітулавка починаємо спускатись на пд.зх. в долину потоку, що впадає в р.Прут.
Спочатку спускаємось лісовозною дорогою, гріються гальма. З часом вона виходить на вирубки і перетворюється у болотисту кашу. Ще кілка спусків і вона нарешті падає в долину потоку. Як виявляється, тут дороги немає, а вантажівки їздять руслом потоку. Так доводиться вчинити і нам. Починається справжній веловодний каякінг, з проходженням пржимів, невеликих водоспадиків. З неба лиє дощ.
14.40 – виїжджаємо на дорогу в долині р.Прут. Тут вже асфальт. Миємо наших залізних коней, відпочиваємо. Дощ ущух.
16.20 – стратуємо в напрямку Ворохти, та в Андрія одразу тріскає камера і покришка. Проводимо ремонт покришки з допомогою куска пластикової пляшки і рушаємо далі.
18.00 – у Ворохті відмічаємось в КРС, дізнаємось про режим роботи веломагазинчика на базарі і розбиваємо табір за Ворохтою на березі потоку, що витікає з-під гори Магура.

Висотний профіль 3 дня

 

4-й день походу // 23.05
Маршрут:
смт.Ворохта – с.Татарів – пер.Яблунецький (921 м н.р.м.) – смт.Лазівщина – т/б “Козбмещик” - перемичка
Кілометраж: 43 км

Перепад висот: набір висоти - 1024 м; скид висоти - 241 м; сумарний - 1265 м

732 м – 690 м – асфальт // 690 м – 921 м – асфальт // 921 м – 722 м – асфальт

9.30 – страртуємо
до 11 години в Ворохті займаємось ремонтом Андрієвого велосипеда. Операція проходить вдало.
13.15 – після затяжного, але не складного підйому виїжджаємо на Яблунецький перевал (921 м)
13.40 – ми в Лазівщині. На спуску дехто розвинув швидкість 65 км/год
14.32 – КПП в долині р.Лазівщина
18.10 – перемичка, розбиваємо табір в колибі. Падає дощ

Висотний профіль 4 дня

5-й день походу // 24.05
Маршрут:
перемичка – г.Говерла (2061 м) – т/б “Заросляк” – р.Прут
Кілометраж:
28 км

Перепад висот: набір висоти -  579 м; скид висоти - 1231 м; сумарний - 1810 м

1515 м – 2061 м – грунтовки, стежки // 2061 м – 1246 м – стежки і бездоріжжя // 1246 м – 830 м – грунтовка // 830 м – 863 м – асфальт

8.30 – стартуємо. На вулиці сонячно. Хмари переповзають через хребет, але крізь них вже просвічується сонце і все говорить про те що буде погода.
8.56 – ми на перемичці, робимо фото на фоні Петроса і рушаємо далі.
11.30 – 12.30 – обідаємо перед останнім підйомом на Говерлу. Коло колиби.
13.15 – ми на вершині г.Говерла (2061 м)
16.10 – ми на т/б “Заросляк”
17.00 – стаємо на табір в долині Прута

Висотний профіль 5 дня

 

6-й день походу // 25.05
Маршрут:
р.Прут – пер.Кривопільський (1013 м) – с.Ільці – с.Зелене – с.Шибене – с.Буркут – р.Ч.Черемош
Кілометраж:
60 км

Перепад висот: набір висоти - 350 м; скид висоти - 368 м; сумарний - 718 м

863 м – 1013 м – асфальт // 1013 м – 645 м – асфальт // 645 м – 845 м – грунтовка, один обнос по бездоріжжю (500 м)

8.05 – стартуємо
8.35 – ми на Кривопільському перевалі
9.15 – поворот в Ільцях на Буркут
14.50 – джерело в Буркуті з мінеральною водою
16.50 – зруйнований міст на Черемоші. Починаємо обнос.
18.30 – закінчили обнос. Розбиваємо табір одразу в місці закінчення обносу.
 

Висотний профіль 6 дня

7-й день походу // 26.05
Маршрут:
р.Ч.Черемош – кляуза “Болтагул” – г.Коман (1724 м) – р.Ч.Черемош
Кілометраж:
34 км

Перепад висот: набір висоти - 879 м; скид висоти - 370 м; сумарний - 1249 м

845 м – 1354 м – грунтовка, місцями броди через ріку // 1354 м – 1724 м – стежки // 1724 м – 1354 м – грунтовка, місцями броди через ріку

8.00 – рушаємо
10.44 – кляуза на Черемоші
11.10 – перехід по колодах через Черемош
11.30 – закинута застава
11.55 – 12.30 – перекус
13.08 – остання застава на Черемоші
14.53 – табличка “Стій, державний кордон”. Початок підйому на хребет.
15.32 – вихід на полонини з колибами під г.Коман.
16.30 – вихід на державний кордон Україна-Румунія
17.40 – початок спуску в долину ріки (як потім виявилось Чорного Черемоша)
18.30 – сиаємо на табір поблизу таблички “Стій, державний кордон”. 

Висотний профіль 7 дня

8-й день походу // 27.05
Маршрут:
р.Ч.Черемош – г.Паляниця (1750 м) – р.Перкалаб – с.Перкалаба – р.Сарата – с.Сарата – хр.Яровиця – вершина 1565 м
Кілометраж:
34 км

Перепад висот: набір висоти - 999 м; скид висоти - 788 м; сумарний -1787 м

1354 м  – 1750 м – грунтовка, місцями броди через ріку // 1750 м – 1189 м – грунтовка, стежки // 1189 м – 962 м – грунтовка // 962 м – 1102 м – грунтовка // 1102 м – 1565 м – грунтовка, стежки

7.20 – стартуємо
7.25 – 7.30 – брід через ріку
9.30 – ми на хребті. Рухаємось по КСС і спускаємось в долину р.Перкалаб.
11.05 – ми на заставі
11.45 – кляуза на Перкалабі
12.30 – с.перкалаба. Розмови з п
яними дружинниками.
13.17 – обід в долині р.Сарата. Купили відерко молока.
14.46 – 6 пробоїн в Олександра – наїхав на колючий дріт.
16.10 – початок підйому на хребет Яровиця з с.Сарата
17.43 – ми на хребті – неподалік куль
18.30 – після огляду куль розбиваємо табір за 400 м від них.
 

Висотний профіль 8 дня

9-й день походу // 28.05
Маршрут:
вершина 1565 м – г.Яровиця – с.В.Яловець – пер.Джоголь (1160 м н.р.м.) – с.Шипіт – с.Селятин – с.Руська – пер.Шудрин (1174 м н.р.м.) – с.Д.Шипіт
Кілометраж: 75 км

Перепад висот: набір висоти - 491 м; скид висоти - 1461 м; сумарний - 1952 м

1565 м – 986 м – грунтовка, стежки // 986 м – 1160 м – грунтовка // 1160 м – 858 м – гравійна дорога // 858 м – 1175 м – гравійна дорога // 1175 м – 700 м – гравійна дорога // 700 м – 595 м – асфальт

8.30 – стартуємо. Траверсуємо г.Яровиця і в 9.20 починаємо спуск в долину ріки Терниковський по дорозі. Спустившись в долину ріки заблукали і повернули не в тому напрямку (на перевал Семенчук), але вчасно зоорієнтувались і вернулись назад.
11.20 – миємо велосипеди від болота в с.В.Яловець і починаємо підйом на пер.Джоголь. Почалася грунтова дорога.
12.03 – ми на пер.Джоголь (1160 м), почалася гравійна дорога.
13.10 – с. Шипіт. Проводимо ремонт Андрієвого велосипеда, клеїмо запасні камери, обідаємо і рушаємо далі.
15.10 – с.Селятин
15.40 – ми неподалік КПП “Руська”, повертаємо на пер.Шудрин.
17.35 – ми на пер.Шудрин (1174 м)
18.30 – закінчили спуск з пер.Шудрин
19.30 – стаємо на табір після с.Долішній Шипіт на березі р.Сирет
 

Висотний профіль 9 дня

10-й день походу // 29.05
Маршрут:
с.Д.Шипіт – с.Берегомет – с.Слобода-Комарівці – р.Прут – смт.Кіцмань – м.Заліщики
Кілометраж: 101 км

Перепад висот: набір висоти - 66 м; скид висоти - 532 м; сумарний - 598 м

595 м – 179 м – асфальт // 179 м – 245 – асфальт // 245 м – 129 м – асфальт

7.40 – стратуємо
8.40 – смт.Берегомет
11.15 – р.Прут
11.50 – м.Кіцмань
14.45 – м.Заліщики
18.10 – м.Чортків. Фінішуємо в Андрія вдома.
 

Висотний профіль 10 дня

4. Підсумки. Висновки. Рекомендації.

Район подорожі

Карпати – чудове місце для велоподорожей. Карпати відзначаються значною кількістю історичних та природніх об’єктів. В інтернеті та в інших джерелах можна знайти багато інформації про цей регіон і таким чином оптимально спланувати маршрут мандрівки. Проте тут порівняно із іншими регіонами України утруднюється доступ до об’єктів через перепади висот і місцями погано розвинену систему доріг. В Карпатах потрібно бути готовим до подолання стежок і бездоріжжя. Проте гірський масив достатньо великий, щоб прокладати тут маршрути різноманітних категорій складності. Тут можна їздити асфальтованими та ґрунтовими дорогами, переїздити чи переходити через вододіл до іншої річки, а можна підніматись ще вище і вище і нести велосипед все довше і довше насолоджуючись дикою природою і чудовими краєвидами. Долини є як цивілізовані та більш-менш адаптовані для туристів, так і дикі, з неторканою природою.

До подорожі варто готуватись ґрунтовно: не варто розраховувати на наявність запчастин до імпортних велосипедів чи туристичних карт в невеликих містах.  Вздовж більшої частини маршруту є покриття мобільного зв’язку, в основному – Київстар.    

Не варто забувати, що в Карпатах в останні роки відбулось кілька потужних повеней і значна частина другорядних доріг в долинах річок було зруйновано чи рух по них утруднився. Окрім того інтенсивне вирубування лісів в Карпатах призводить до постійного використання доріг під лісоперевозки, а це розбиває і погіршує дороги.

Клімат

Карпати незважаючи на незначну висоту все ж таки гори і тому тут зміни погоди дже часті і стрімкі. І якщо в долинах рік може падати дощ, то вже на високогірї це можуть бути опади у вигляді снігу  - особливо у весняний і осінній період. Характерними є значні коливання температури.

Харчування

Особливу увагу варто звертати на достатню кількість швидкої вуглеводної їжі впродовж дня, велику кількість води та достатню кількість відпочинку.

 

на гору >>>

 


ГОЛОВНА :: ФОРУМ :: ПЛАНИ :: ЗВІТИ :: ПРО КЛУБ :: КОНТАКТИ

 

2012 © tourclub